PETRO-CANADA DURADRIVE CVT SYNT. ATF 1l
Kód: ATFDURCVT1LDetailní popis produktu
DuraDrive™ CVT MV Synthetic je plně syntetická vysoce viskózní kapalina pro variátorové převodovky, která nabízí skutečný výkon pro širokou škálu vozidel, vynikající ochranu proti opotřebení a výjimečnou životnost kapaliny. Poskytuje třecí vlastnosti, ochranu proti opotřebení a viskozitu potřebnou pro většinu modelů severoamerických a asijských převodovek s plynule měnitelným převodem.
Je speciálně navržena tak, aby poskytovala stabilní a přesné třecí vyvážení pro řemenové a řetězové převodovky CVT a zároveň poskytovala silnou odolnost proti otřesům po dlouhou dobu životnosti kapaliny. Mezi výhody DuraDrive CVT MV Synthetic patří vynikající oxidační a střihová stabilita, vynikající ochrana proti opotřebení, silná a dlouhotrvající kontrola pěnění a spolehlivá tekutost při nízkých teplotách. Poskytuje také vynikající odolnost proti otřesům (ASD) a vysoký a stabilní výkon při tření kov na kov ve srovnání s mnoha originálními kapalinami OEM.
• Vynikající ochrana proti opotřebení
• Prodlužuje životnost převodovky
• Zabraňuje vzniku mikrodůlků v uspořádání řetěz/kladka
• Vynikající ochrana proti pěnění
• Zajišťuje správné mazání řemene a řemenic
• Vynikající odolnost vůči oxidaci a tepelnému selhání
• Zabraňuje korozi a tvorbě kalů a usazenin
• Spolehlivý výkon kapaliny při nízkých/vysokých teplotách
• Poskytuje rychlé mazání součástí převodovky v chladném počasí
• Udržuje požadovanou viskozitu a vysokou pevnost olejového filmu při vysokých teplotách
• Efektivní odvod tepla z řemene/řetězu a řemenice
• Pomáhá udržovat celistvost těsnění a zabraňuje únikům
Tabulka použití
Použití |
Specifikace vysoké viskozity |
DuraDrive™ CVT MV Synthetic |
Specifikace nízké viskozity ** |
DuraDrive™ CVT MV Synthetic |
Os. Vozy - americká OEM |
Chrysler (FCA) CVTF+4® |
Vhodná |
||
Ford MERCON® C (WSS-M2C 933-A) |
Vhodná |
|||
Ford WSS M2C 928-A |
Vhodná |
|||
GM DEX CVT, GM CVT |
Vhodná |
|||
Os. Vozy – asijská OEM |
Daihatsu AMMIX CVTF-DC |
Vhodná |
Daihatsu AMMIX CVTF-DFE |
Vhodná |
Honda HMMF (without wet clutch) |
Vhodná |
Honda HCF-2 |
Vhodná |
|
Hyundai/Kia SP CVT-1 |
Vhodná |
|||
Mazda CVTF 3320 |
Vhodná |
|||
Mitsubishi DiaQueen CVTF J1 |
Vhodná |
Mitsubishi DiaQueen CVTF J4 |
Vhodná |
|
Mitsubishi Diamond ATF SP III |
Vhodná |
|||
Nissan NS-1, NS-2 |
Vhodná |
Nissan NS-3 |
Vhodná |
|
Subaru e-CVTF, i-CVTF, i-CVT FG |
Vhodná |
|||
Subaru Lineartronic CV-30, CVTF-II |
Vhodná |
|||
Subaru High torque CVTF |
Vhodná |
|||
Suzuki CVT Fluid Green1 (Shell Green 1V) |
Vhodná |
Suzuki CVT Fluid Green2 |
Vhodná |
|
Suzuki CVTF 3320 |
Vhodná |
|||
Toyota FE |
Vhodná |
|||
Toyota TC |
Vhodná |
Toyota WS (for e-CVT only) |
Vhodná |
|
Os. Vozy - evropská OEM |
Audi TL 52180 (G 052 180) |
Vhodná |
||
Audi TL 52516 (G 052 516) |
Vhodná |
|||
BMW EZL 799A (BMW Mini Cooper EZL 799A) |
Vhodná |
|||
Mercedes-Benz MB 236.20 |
Vhodná |
|||
VW TL 52180 (G 052 180) |
Vhodná |
|||
VW TL 52516 (G 052 516) |
Vhodná |
Vhodná = Určeno jako vhodné na základě technického úsudku podpořeného testovacími údaji, jako je laboratorní nebo terénní testování.
** DuraDrive CVT MV Synthetic je formulace s vysokou viskozitou a nesplňuje specifikaci pro nízkou viskozitu. Výsledky terénních testů nicméně prokázaly, že je kapalina použitelná.
DuraDrive CVT MV Synthetic není vhodný pro použití u konstrukcí e-CVT, kde se doporučuje použití kapaliny pro planetové stupňovité automatické převodovky.
DuraDrive CVT MV Synthetic se nedoporučuje pro konvenční stupňovité automatické převodovky nebo dvouspojkové převodovky (DCT).
Interval výměn provozních kapalin, vždy stanovuje výrobce agregátu (motoru, převodovky, servořízení, brzdového systému atd.) a také určuje typ a výkonnostní parametry provozní náplně. Doporučení naleznete v příručce k použití (automobilu, stroje atd.). Pokud příručku nemáte, postupujte dle návodu „Jak vybrat správný olej“, případně nás kontaktujte.
Doplňkové parametry
Kategorie: | Převodové oleje |
---|---|
Hmotnost: | 1 kg |
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.